Måste prova

Jag kunde inte låta bli att shoppa från LCHF-butiken igår. Läste om deras Blissmix valnötsbröd och bara måste prova att baka frallorna :-) Såg sedan till min förtjusning att det finns mjuk chokladkaka att baka. MUMS! Jag är ju lite smått tokig i fikabröd så detta hoppas jag kan bli ett bra substitut för att kunna ha något gott till kaffet :-)
 
Lite frestande bilder:
 
 
Ser det gott ut eller? Längtar till att få baka det och att få smaka! Ohhh! Jag återkommer med bilder och smakutlåtande när jag fått hem det och bakat :-)
 
Massa kramar!


Kommentarer
Viktkamp

spännande, du får berätta sen =)

Sv: Jo kan vi inte hjälpas åt att slå hål på myterna!!

2012-09-03 @ 17:11:09
URL: http://viktkamp.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till startsidan

Min resa mot en mindre kropp

RSS 2.0