Inte så bra

Det var inte igår jag skrev, ber såååå mycket om ursäkt för det. Har fått nytt jobb så jag är borta 12 timmar varje dag. Försöker hinna med att dansa också samt familjen. Liiiite körigt med andra ord.
 
Tyvärr har både motivationen och inspirationen fått sig rejäla törnar så jag har faktiskt inte gjort speciellt mycket av min träning och viktminskning. Har gått upp lite men nu ska jag försöka mig på att hitta motivationen så jag kan nå mina mål 2013.
 
Det första att göra igen är att återuppta dansen och LCHF. jag vet ju att jag mår så himla bra av att dansa och äta rätt men ändå så struntar jag i det. Men från 1 november är det dags att sätta fart. Tills på onsdag ska jag trappa ner på brödtandet. Jag är ju galen i bröd så det kommer att bli en utmaning igen :-) Men jag vet ju att det går så det är bara att sätta fart :-)
 
För att hitta lite motivation så köpte jag och testade LCHF-butikens chokladfika. MUMS!!! Men den är mäktig så en bit tillsammans  med en klick grädde och man är mätt läääänge :-)
 
 
Så från och med onsdag ska jag försöka mig på att rapportera så ofta jag bara kan. Det är både kilon och cm som ska redovisas så ingen rast, ingen vila :-)
 
kram på er <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till startsidan

Min resa mot en mindre kropp

RSS 2.0