Nya rutiner

Har man levt efter en viss sorts rutiner i över 20 år så är det svårt att helt plötsligt bryta det mönstret och skapa nytt. Men det är absolut inte omöjligt!
Jag har varit en sådan person som aldrig ätit frukost. Det har bara varit kaffe som gäller. Men sedan jag började med LCHF så ska ju frukost intas så det var bara att försiktigt börja vänja sig vid det. Och det går! Numera börjar jag känna hunger på morgonen, något jag aldrig gjort innan. Så visst går det bara man ger kroppen tid :-)
Lunchen idag blev en klassiker fast på LCHF-vis: bacon med blomkålsmos. Det är grymt gott och går snabbt att laga. Lika snabbt som att göra korv med potatismos men det jag åt är mycket godare ;-)
Nu ska jag snart iväg till frisören och få en ny hårfärg såhär lagom till skolavslutningarna :-)
Kram <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till startsidan

Min resa mot en mindre kropp

RSS 2.0