Härligt glad!

Maten ska ju vara en höjdpunkt men hur roligt är det om man inte får äta vad man vill utan ska räkna points, kalorier etc? Med LCHF får jag äta det jag helst vill och ändå visar vågen på minus. Helt otroligt!
Inte nog med att vågen visar mindre, jag blir gladare, piggare och mer energisk än förut. Helt underbar känsla :-)
Dagen idag har vi gottat oss i en lunch som bestod av krämig renskavspanna med en god sallad till. Det var ljuvligt gott och barnen slevade glatt i sig!
Jag har också bakat lite LCHF-godis som är det enklaste man kan baka. Mörk choklad soom man smälter, häller i en form, låter stelna och på det brer man sockerfritt jordnötssmör. Därefter en topping av mer mörk choklad. SUPERGOTT! Perfekt när sötsuget sätter in :-)
Så här ser det ut:
Skär det i mindre bitar så blir det alldeles lagom. Jag hade inte hunnit klart innan jag fotade...
Bjuder på fler recept längre fram :-)
Kram!


Kommentarer
Ullis

De där ser riktigt gott ut :)

2012-06-03 @ 22:29:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till startsidan

Min resa mot en mindre kropp

RSS 2.0