Vilken lycka!

Igår hade vi madnesspass på zumban. 2 timmar & 20 minuter nonstop dans. Shit så kul!! Innan det så fick jag vara med på uppvärmningen på ett event som gick av stapeln ett par timmar innan. Tänka sig, JAG på scenen och dansade! WOW!! Det var både häftigt och pirrigt men mest häftigt :-)
 
För ett halvår sen var jag den där som stod längst bak och dansade knappt synligt. Nu tar jag för mig, tar plats och vill verkligen synas! Det känns grymt bra för självförtroendet vill jag lova :-) Vi har en sååå otroligt härlig instruktör så på madnesspasset bad hon mig upp på scenen igen för en låt. Vilken känsla! Vilken lycka! Eufori och glädje, allt i ett! Det är svårt att sätta ord på glädjen men jag är helt i extas efter det :-)
 
Idag var det ju också vägningsdags och HÄPP, nu är det 18 kg mindre sen jag började på zumban! Jiiihaaaa!! Ska mäta mig sen i kväll (orkade inte nu) men jag vet att cm är borta både här och där. Det märks på kläderna framför allt. Mer än halva garderoben som är på tok för stort... Jag är glad men plåskan lider haha!
 
Idag skiner solen och vi ska på barnkalas i eftermiddag. jag har lärt mig att behärska mig med fika och det går riktigt bra. Man kan ju inte vara strikt heeeela tiden men jag håller på mig :-)
 
Kram på er allesammans och en extra stor kram till fantastiska, underbara, buziga, knasiga & spralliga zumbafröken :-) Jag har dig att tacka såååå otroligt mycket för! Finaste du!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till startsidan

Min resa mot en mindre kropp

RSS 2.0