Nu tar jag nya tag

Det har varit en rejäl svacka men nu är jag mer än redo att fortsätta kämpa mot övervikten.
 
Jag hade som mål att gå ner 30 kg till jul men det gick inte riktigt som jag tänkt. Därför bestämde jag mig, dagarna innan julafton, att nu ska jag på det igen! Jag hade gått upp en hel del så för att nå mina -30 kg var det inte mindre än 14 som skulle bort.
 
Satte fart med dansen igen och började också med LCHF men inte så strikt. Men det ger resultat kan jag lova!
Förra fredagen vägde jag mig för första gången sedan nyårsafton. Resutatet: -35 kg!!! Jag har, sedan strax innan jul, gått ner nästan 20 kg! WOOOW!!! :-)
 
Fredagar är veckovägning och idag visade vågen på -1,1 sedan förra fredagen :-) Helt galet vilket resultat jag nått!
 
Jag kör fortfarande LCHF men inte strikt. Blev sååå glad när en danskompis tipsade mig om en sida, CarbZone och där finns det BRÖD!! Jag som äääääälskar bröd! Vi beställde tillsammans men kunde inte vänta så när jag var i Stockholm i veckan så köpte jag ett par limpor. Guuuuuud så gott! Jag är överlycklig!! Nu kan jag åter äta mina ost- och skinkmackor på morgonene utan att jäsa upp och se ut som jag är gravid i 12:e månaden :-)
 
Kika in på http://www.carbzone.se/ och se allt det goda de har i sin webbshop :-) Frysen är nu laddad med bröd och pastan de har är gudomligt god den med :-)
 
Nu ska jag fortsätta att kämpa. Jag vet att jag kan så nu jäklar ska jag nå -40 kg innan april är slut :-) Sen är det bara ca 15 kvar så är jag av med alla överflödskilon :-)
 
Lite nya bilder kommer i helgen :-)
 
Kram <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till startsidan

Min resa mot en mindre kropp

RSS 2.0