Härligt!

Vågen pekar på minus hela tiden, lite i taget men nedåt går det vilket är såååå skönt! Jag har dels hittat min passion i träningen tack vare zumban men även hittat kosten som passar mig ypperligt och som gör att jag mår riktigt bra. LCHF är absolut ingen diet av något slag utan ett sätt att äta rätt men ändå gå ner i vikt, få mer energi och må så härligt bra.
Hade någon sagt åt mig i januari att jag dels skulle vara helt galen i zumba men dessutom lyckas gå ner i vikt utan en massa pulver eller andra skumma dieter så hade jag garvat läppen av mig :-) men idag är jag såååå tacksam för både zumban och att jag har hittat LCHF-kosten. Helt otroligt! För mig är den en perfekt kombo :-)
Brände av ett pass zumba på 75 minuter i förmiddags och det är så grymt skönt! Nackdelen är att mitt knäskydd börjar bli för stort (som kläderna) så jag måste beställa ett nytt i mindre storlek. Ljuvlig känsla men inte så kul när det gamla hela tiden hasar ner... ;-/ Måste ha ett nytt till slutet av juni när det blir Zumba Madness! 2 dagar zumba med 2 timmar per gång. Jag LÄNGTAR!! :-)
Nu när jag lyckats gå ner så pass mycket (snart 15 kg) så kommer jag ÄNTLIGEN i en del zumbakläder så gissa var jag ska shoppa i sommar? Zumbashoppen såklart :-) Sjukt snygga kläder de har! Man blir glad av att bara se dem :-)
Nu ska jag ordna mig lite mer zumbamusik så jag har något att dansa till när lusten faller på :-)
Kram!!


Kommentarer
Ullis

Har sagt de förut och jag säger de igen. Du är kanon duktig vännen min. =0) Är så kul att få läsa om dig. Heja, heja på dig. Kanon bra kämpat =0) <3

2012-06-10 @ 09:27:45
Annica

Härligt Nita!!!! Du är skitduktig!!!!

2012-06-10 @ 11:50:18
URL: http://afroditeskrypin.blogg.se/kort


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till startsidan

Min resa mot en mindre kropp

RSS 2.0