Det var ett tag sen

Ligger absolut inte på latsidan och har inte glömt bloggen heller. Men just nu är det en svacka jag går igenom privat så då får dessa rader vänta.
Det går sakta nedåt nu. Har i och för sig röda veckan som ställer till det men ändå går det lite nedåt.
Vi har börjat att lära oss vad vi kan/ska äta och vad som är ajabaja. Inte så svårt egentligen när man tänker efter.
I förrgår så bakade vi LCHF-bröd. Som jag har längtat efter bröd! Det blev suuuupergott så nu kan man alternera frukostäggen med en frukostmacka istället. Mums!!
När jag kollade runt lite så fick jag se att det finns en massa olika sorters bröd att baka så nu är mackorna räddade :-) Ska försöka att få till en bild nästa gång vi bakar... :-)
Nu är det kvällsmat på G här så jag säger väl: over and out!
Kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till startsidan

Min resa mot en mindre kropp

RSS 2.0